Mailcheck

Algemene informatie

Soms horen we wel eens van verenigingen of verenigingsbestuurders dat ze een specifieke nieuwsbrief of een informatiemail niet hebben ontvangen. En dát terwijl wij - bij de organisatie Badminton Nederland - wel zien dat we een mail of bericht hebben verstuurd.

Even ter check...

  1. Controleer altijd de spamfolder. En, markeer daarna mail van Badminton Nederland als veilig!
  2. Controleer of Badminton Nederland wel in het bezit is van de juiste e-mailadressen van de vereniging? Immers, een bestuurslid kan op een gegeven moment stoppen met zijn vrijwilligerswerk maar wordt dan de mail wel overgedragen?
  3. Controleer of ex-bestuursleden nog mail(s) van ons ontvangen.
  4. Iedere badmintonvereniging heeft twee specifieke badminton-mailadres ontvangen. Bijvoorbeeld 12345@badminton.nl - en 12345ccp@badminton.nl. De cijfer voor het apestaartje staan dan voor een vereniging (verenigingsnummer)
Maar, is dit mailadres wel bij jouw vereniging bekend?
En, wordt de inbox regelmatig opgeschoond?
En, kloppen de wellicht door jouw vereniging ingestelde Forwards nog wel? Een onjuiste Forward zorgt er voor dat er geen mails meer binnenkomen bij het @badminton.nl adres.

Kortom, best wel belangrijk om dit goed bij jouw vereniging te (laten) controleren!

Communicatie is immers het toverwoord. Heb je vragen hierover? Mail ons op info@badminton.nl